لمینت Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

توجه داشته باشید که حتی یک عفونت ساده دهان موجب عدم موفقیت در عمل ایمپلنت دندان است. مهم ترین گزینه ها در کاشت موفقیت آمیز ایمپلنت دندان شامل موارد زیر است:

امروزه تکنیک های بسیار مدرن و پیشرفته ای برای کنترل درد به وجود آمده است که سبب می شود تا درد ناشی از جراحی های مختلف دندانپزشکی به حداقل برسد.

از جمله کاربردهای لمینیت دندان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مینی ایمپلنت برای پر کردن جای خالی دندان های از دست رفته در موارد زیر استفاده می‌شود: • دندان‌های کوچک • دندان های جلویی • دندان های آسیاب کوچک (پره مولر)

لمینت‌ سرامیکی در مقایسه با کامپوزیت ونیر، استحکام و مقاومت بیشتری دارند. همچنین با استفاده از این لمینت‌ها می‌توان ظاهر زیباتری برای دندان‌ها ایجاد کرد. نحوه ساخت لمینت سرامیکی با کامپوزیت دندان متفاوت است. برای لمینت سرامیکی، ابتدا دندانپزشک یک قالب از دندان‌های شما تهیه کرده و آن را به لابراتوار مخصوصی ارسال می‌کند.

سوراخی در تری قالب گیری پلاستیکی آماده ایجاد میشود تا پیچ بلندی از آن رد شود.

لمینت دندان به شما در داشتن لبخندی زیبا کمک می‌کند. در جدول زیر می‌توانید برخی از مزایای لمینت دندان را مشاهده کنید:

ایمنی کاربری اجزای تشکیل‌دهنده این مدل دندان‌ها تضمین شده است.

مینی ایمپلنت همانند ایمپلنت دندان معمولی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته و حفظ سلامت دهان و دندان روش بسیار خوبی است.

کلیه موارد افزون بر پروسه ایمپلنت شامل افزایش هزینه‌های عملیات دندانپزشکی خواهد شد.

در ادامه، دو روش مختلف قالب‌گیری برای ایمپلنت دندان را بررسی می‌کنیم.

در واقع سوال اینکه هزینه کاشت دندان چقدر است، سوالی است که تنها با ویزیت پزشک پاسخ داده می شود. در نتیجه در ابتدای کار پاسخ به این سوال بسیار پیچیده خواهد بود.

برای قالب‌ گیری ایمپلنت دندان، گزینه‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام مزایا و محدودیت‌های خاص خود را دارند، بنابراین انتخاب بهترین روش باید با توجه به وضعیت فرد و توسط پزشک اعمال شود.

read more این نوع لمینت از دو لایه شیشه و سرامیک فشرده تشکیل می‌شود. ویژگی مهم این لمینت‌ها، سازگاری و تطابق بالای آن‌ها با ساختار دندان است.

Report this wiki page